AANVULLENDE TOUROPERATOR VOORWAARDEN De Jong Intra Vakanties

AANVULLENDE TOUROPERATOR VOORWAARDEN

ANVR-Reizigersvoorwaarden
De Jong Intra Vakanties GmbH (CHE-230234124). De ANVR hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van reizen en van de informatie daarover.

De reizen in deze reisgids worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-Reizigersvoorwaarden (reis- en/of boekingsvoorwaarden en/of gekoppeld reisarrangement-voorwaarden) van toepassing zijn op alle aanbiedingen in deze reisgids, tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is.

Deze ANVR-Reizigersvoorwaarden zijn opgenomen in de ANVR-Informatiebrochure ‘Alles wat je moet weten als je op reis gaat’. De brochure bevat naast de ANVR-Reizigersvoorwaarden andere belangrijke informatie. De ANVR-Reizigersvoorwaarden en overige informatie zijn te vinden op:
www.anvr.nl/reizigersvoorwaarden.pdf

SGR
De Jong Intra Vakanties GmbH (CHE-230234124) is aangesloten bij SGR. U kunt dit controleren via www.sgr.nl.

Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling (www.sgr.nl/garantieregeling) vallen de op onze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR.

Deze SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is dat zijn vooruitbetaalde reisgeld wordt terugbetaald als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen prestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

SGRZ
De Jong Intra Vakanties is tevens lid van het SGRZ, het garantiefonds voor bedrijven, koren, scholen of verenigingen die een reis bij een aangesloten organisatie boeken.

Ons lidmaatschap biedt tevens retaildekking: een dekking op producten van touroperators die boekingen maken via retailers (reisbureaus).

Calamiteitenfonds
De Jong Intra Vakanties GmbH (CHE-230234124) is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.

Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds vallen de reizen van De Jong Intra Vakanties onder de garantie van het Calamiteitenfonds. Deze garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:

  • (Een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren.

  • De noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren.

Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.

Europese Wet Pakketreizen
De combinatie van reisdiensten die u wordt aangeboden, is een pakketreis in de zin van Richtlijn (EU) 2015/2302. Bijgevolg kunt u aanspraak maken op alle EU-rechten die voor pakketreizen gelden.

De Jong Intra Vakanties is ten volle verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de volledige pakketreis. De Jong Intra Vakanties beschikt ook over de wettelijk verplichte bescherming om u terug te betalen en, indien het vervoer is inbegrepen in de pakketreis, te repatriëren ingeval zij insolvent wordt.

U kunt alle basisrechten krachtens Richtlijn (EU) 2015/2302 nalezen via deze link:
www.dejongintra.nl/informatie/wetgeving

Privacyverklaring
De Jong Intra Vakanties hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom uiterst zorgvuldig om met persoonsgegevens.

Wij houden ons in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Dit brengt met zich mee dat wij:

  • Uw persoonsgegevens verwerken in overeenstemming met het doel waarvoor deze zijn verstrekt.

  • De verwerking van uw persoonsgegevens beperken tot enkel die gegevens die minimaal nodig zijn.

  • Passende technische en organisatorische maatregelen nemen om de beveiliging van uw persoonsgegevens te waarborgen.

  • Geen persoonsgegevens doorgeven aan andere partijen, tenzij dit nodig is voor de uitvoering van de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt.

  • Op de hoogte zijn van uw rechten omtrent uw persoonsgegevens, u hierop willen wijzen en deze respecteren.

Zie ook: www.dejongintra.nl/informatie/privacy-en-disclaimer

1-Persoonshut riviercruises
Voor veel schepen geldt dat 1-persoonshutten schaars en zelfs niet aanwezig zijn. In veel gevallen krijgt u dan een 2-persoonshut voor alleengebruik ter beschikking.

Hier is de herschikte tekst met witregels en vetgedrukte titels:


Afstanden
De in de magazines of website vermelde afstanden tot het centrum, bezienswaardigheden, het strand, de skilift, pistes, etc. zijn altijd hemelsbreed gemeten. Dit houdt niet in dat de afstand te voet of per auto hiermee overeenkomt. Soms is het noodzakelijk te klimmen of af te dalen via trappen of schuine paden/wegen om het doel te bereiken. Openbare voorzieningen worden onderhouden door lokale overheden: voor de onderhoudsstaat van deze voorzieningen kunnen wij dan ook geen verantwoordelijkheid op ons nemen. Tevens kan het zijn dat rijafstanden anders zijn dan vermeld indien u besluit onderweg bezienswaardigheden te bezoeken.Airconditioning/Verwarming
Airconditioning en verwarming worden vaak centraal geregeld. Dit geldt voor zowel de hoogte van de temperatuur alsmede voor de operationele tijden. Ze zijn vaak slechts gedurende een aantal maanden operationeel. Tevens worden deze vaak gedurende een aantal uren ingeschakeld. Soms kan airconditioning tegen een toeslag worden geregeld. De kosten dienen ter plaatse te worden voldaan. Indien over de airconditioning of verwarming vragen en/of problemen zijn, dient u deze zelf ter plaatse of via de reisleiding op te lossen. Wij aanvaarden hiervoor geen aansprakelijkheid.Annuleringsvoorwaarden
(in aanvulling op artikel 9 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden)
Indien de overeenkomst door de reiziger wordt opgezegd zal de reisorganisator de reiziger naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten in rekening brengen:

  • Bij annulering tot de 42e kalenderdag (exclusief ) vóór de vertrekdag: 30% van de reissom;

  • Bij annulering vanaf de 42e kalenderdag (inclusief ) tot de 28e kalenderdag (exclusief ) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;

  • Bij annulering vanaf de 28e kalenderdag (inclusief ) tot de 21e kalenderdag (exclusief ) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;

  • Bij annulering vanaf de 21e kalenderdag (inclusief ) tot de 14e kalenderdag (exclusief ) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;

  • Bij annulering vanaf de 14e kalenderdag (inclusief ) tot de 5e kalenderdag (exclusief ) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;

  • Bij annulering vanaf de 5e kalenderdag (inclusief ) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;

  • Bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Het kan voorkomen dat wij op basis van de annuleringsbepalingen van onze leveranciers (bijvoorbeeld een luchtvaartmaatschappij of accommodatie) af moeten wijken van bovenstaande bepalingen. Uiterlijk voor afsluiten van het boekingsproces vermelden wij de informatie over de specifieke annuleringskosten die van toepassing zijn.Als u een boeking maakt waarbij wij melding maken van afwijkende bepalingen (t.o.v. artikel 9.2 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden) wordt uw boeking via een directe verbinding vastgelegd bij de leverancier. Hiermee bent u verzekerd van uw boeking. Dat heeft ook tot gevolg, dat wij de specifieke annuleringskosten die ons door de luchtvaartmaatschappij of andere leverancier in rekening worden gebracht aan u door moeten belasten indien u de reis in een later stadium toch niet wilt maken en dus annuleert. Dit geldt ook als het Ministerie van Buitenlandse Zaken de reisadviezen van een land of regio wijzigt.

Deelannulering
Indien een reiziger uit een reisgezelschap zijn aandeel in een reisovereenkomst voor een gezamenlijk verblijf in een hotel, appartement, vakantiewoning of andere accommodatie annuleert, is hij annuleringskosten verschuldigd. Als de grootte van het resterende gezelschap in de prijstabel voor deze accommodatie voorkomt, doet de reisorganisator aan de overblijvende reiziger(s) een bij de nieuwe groepsgrootte passend wijzigingsvoorstel voor dezelfde periode en in dezelfde accommodatie.Voor de hiervoor bedoelde reiziger(s) wordt de reissom gewijzigd conform de prijstabel. Voor de betaling van de gewijzigde reissom zullen de normale betalingsregels gelden die een reisorganisator hanteert. Indien het wijzigingsaanbod niet mogelijk is of niet wordt geaccepteerd, wordt de overeenkomst voor alle reizigers geannuleerd en zijn alle reizigers annuleringskosten verschuldigd. Het totaalbedrag van annuleringskosten en gewijzigde reissommen zal de totale reissom van de oorspronkelijke reizigers niet te boven gaan. Een eventueel overschot wordt op de nieuwe reissom in mindering gebracht.Annuleringen buiten kantooruren worden geacht te zijn verricht op de eerstvolgende werkdag.

Autohuur
Indien u een auto huurt, rekent de autoverhuurder erop dat u beschikt over een creditcard met pincode om de eventuele extra’s of de nog te vullen tank mee af te kunnen rekenen. Het kan zelfs voorkomen dat u de auto niet meekrijgt zonder creditcard. Houdt u er rekening mee dat de naam op de creditcard moet overeenkomen met de naam van de door u opgegeven eerste bestuurder. Zorgt u er tevens voor dat het limiet op uw creditcard toereikend is om de borg en eventuele uitgaven tijdens de reis te voldoen.

Ter plaatse kunt u met de autoverhuurder nog een aantal extra zaken overeenkomen zoals bijvoorbeeld volledige afkoop eigen risico, kosten extra bestuurder, huur kinderzitje of huur van een navigatiesysteem. Let u bij het tekenen van het autohuurcontract goed op het bedrag waar u voor tekent. Dit bedrag staat voor de lokale extra’s die u ter plaatse afsluit en die dus van uw creditcard zullen worden afgeschreven. Indien hier kosten op staan waar u het niet mee eens bent, bijvoorbeeld een verzekering die u niet had willen hebben, dan dient u dit direct bij de medewerker van het autoverhuurbedrijf aan te geven voordat u tekent. Achteraf kunnen deze extra kosten niet meer gerestitueerd worden.

Badkamer
De inrichting is vaak niet zoals u thuis gewend bent: in de badkamers is het niet altijd mogelijk een douchekop op te hangen en soms ontbreekt het douchegordijn of is het door kalk en zeep aangetast. Door de invloed van geringe ventilatie, vocht, zeep, shampoo e.d. kan het voorkomen dat er zwarte plekken ontstaan.

Bagage

  • Excursie- en rondreizen en pendelreizen per touringcar:

    U mag per persoon één koffer meenemen van maximaal 20kg en één stuk handbagage.

  • Vliegreizen:

    Het gewicht alsook de afmetingen van uw ruim- en handbagage zijn gelimiteerd. Aangezien de afmeting en het gewicht afhankelijk is van uw bestemming en de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt, adviseren wij u vóór vertrek de voorwaarden nauwkeurig te controleren. Bij diverse luchtvaartmaatschappijen (o.a. KLM en Transavia) naar met name Europese bestemmingen geldt een toeslag indien u ruimbagage wilt meenemen. Voor uitzonderlijke bagage, zoals skiuitrusting, golftas of duikuitrusting, gelden per maatschappij andere toeslagen en voorwaarden die in de brochure of op de website staan vermeld bij de informatie van de betreffende luchtvaartmaatschappij.

Wij adviseren u uw naam en mobiele telefoonnummer zowel aan de binnenkant als op de buitenkant van uw bagage te vermelden.

  • Trein- en ferryreizen:

    • Eurostar: 2 stuks bagage en 1 stuk handbagage

    • Thalys: 2 stuks bagage (max. 32 kg) en 1 stuk handbagage

    • InterCity en ICE naar België en Duitsland: Geen beperkingen

    • Stena Line: 2 stuks bagage (max. 20 kg) en 1 stuk handbagage (max. 12 kg)

De Jong Intra Vakanties is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van bagage. In dergelijke gevallen kunnen wij slechts bemiddelen.

Balkon
Ondanks het feit dat vele kamers over een balkon beschikken en hiervoor een toeslag dient te worden betaald, kan het voorkomen dat de balkons te weinig ruimte bieden om hier uitgestrekt op te liggen/zonnen. Voor de grootte van de balkons kunnen wij geen verantwoordelijkheid aanvaarden omdat deze sterk kunnen verschillen.

Bedden
Bedden en matrassen kunnen kwalitatief minder zijn dan u thuis gewend bent. Ook zijn de bedden en matrassen veelal niet langer dan 1,90 m. De 2-persoonsmatrassen kunnen bestaan uit een groot matras of twee enkele matrassen. Hier hebben we geen invloed op.

Beperkingen
Het is de plicht van de reiziger om de reisorganisator volledig te informeren over eventuele beperkingen van hemzelf dan wel van zijn medereizigers, en voorts wat dientengevolge exact wordt verlangd inzake de verzorging en het onderkomen tijdens een reis. Doet de reiziger dat niet of maar ten dele, dan kan de reisorganisator bij het uitvoeren van de reis onvoldoende rekening houden met de beperkingen en voor problemen die hieruit ontstaan niet aansprakelijk gesteld worden.

Betaalmiddelen riviercruises
Al uw uitgaven aan boord worden op uw boordrekening bijgeschreven. Deze dient u aan het einde van uw cruise te voldoen. De betaalmogelijkheden verschillen per schip. Specifieke informatie hierover treft u aan bij de beschrijvingen van de schepen in de brochure of op de website.

Hier is de herschikte tekst:

Betalingsvoorwaarden
(in aanvulling op artikel 2,1 en 10 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden)

  • Bij het tot stand komen van de overeenkomst dient een aanbetaling van 30% van de totale overeengekomen reissom te worden voldaan.

  • Het restant van de reissom moet uiterlijk zes weken vóór de vertrekdag voldaan zijn.

  • Indien de overeenkomst binnen zes weken vóór de dag van vertrek tot stand komt, moet terstond de gehele reissom worden voldaan.

Bijzettentje campings
Bijzettentjes zijn slechts op enkele campings toegestaan. Een bijzettentje mag niet gebruikt worden om het maximale aantal toegestane personen in de accommodatie te overschrijden. Het kan voorkomen dat u ter plaatse extra moet betalen voor een bijzettentje. De maximale grootte is 2 x 2 meter.

Bouwactiviteiten
Van grote en geplande bouwactiviteiten in een accommodatie worden wij van tevoren op de hoogte gesteld en hierover zullen wij u zo spoedig mogelijk informeren. Het kan echter voorkomen dat lokale overheden beslissen aan openbare wegen te werken of in de nabije omgeving met bouwactiviteiten te beginnen zonder enig bericht. Voor eventuele overlast of ongemak kunnen wij geen verantwoordelijkheid aanvaarden.

Brandveiligheid
De veiligheidsnormen in het buitenland liggen vaak lager dan in Nederland. Wij dringen er bij hotels en verhuurders op aan om aan hogere normen te voldoen, maar wij hebben geen controle over de uitvoering hiervan. Maak uzelf altijd bekend met de veiligheidsregels en vluchtroutes van de accommodatie waar u verblijft.

Camping - jongerenvakanties
Onze campingvakanties zijn gebaseerd op een gezin dat met één auto reist. Afwijkingen hiervan kunnen problemen opleveren op sommige campings en zijn voor risico en kosten van de aanmelder. Rent-a-Tent accepteert geen jeugd onder 23 jaar in haar accommodaties, tenzij dit expliciet op aanvraag is goedgekeurd. Rent-a-Tent behoudt zich het recht voor groepsreserveringen te weigeren.

Campingfaciliteiten en kosten
Campings bieden vaak diverse faciliteiten zoals zwembaden, speeltuinen, animatie, Wifi en sportmogelijkheden. Voor sommige van deze faciliteiten kunnen extra kosten gelden, afhankelijk van de campingeigenaar en het seizoen. Wij vermelden bij de beschrijving van campings welke faciliteiten tegen betaling zijn, maar deze informatie is altijd onder voorbehoud.

Contact
Wij verzoeken u vriendelijk om bij boeking uw mobiele telefoonnummer door te geven, zodat wij u in geval van een calamiteit snel kunnen bereiken.

Covid-19 protocollen en reisadviezen
Op onze website (www.dejongintra.nl/veelgesteldevragen) informeren wij u over de protocollen in diverse landen. Reisadviezen zijn te vinden op www.nederlandwereldwijd.nl. Controleer voor vertrek de actuele protocollen en adviezen.

Creditcard & Borgsom
Een creditcard met pincode is vaak essentieel. Zonder creditcard kunt u mogelijk uw huurauto, camper of accommodatie niet betrekken. Zorg ervoor dat de creditcard op naam van de hoofdboeker staat en dat het limiet toereikend is voor borg en uitgaven tijdens de reis. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele problemen met de terugbetaling van borgsommen.

Dieetmaaltijden
Als u dieetwensen heeft, geef dit bij boeking door. Wij doen ons best, maar kunnen geen garanties geven. Neem een vertaling van uw dieetwensen mee in de lokale taal en houd rekening met mogelijke extra kosten ter plaatse.

Duurzaam Toerisme/Milieu
De ANVR-reisbranche zet zich in voor duurzaam toeristisch ondernemen (DTO). Wij voldoen aan deze verplichting en zijn gecertificeerd partner van Travelife, een internationaal management- en certificeringsprogramma. Meer informatie vindt u op onze website.

Excursies ter plaatse
Lokaal geboekte excursies vallen buiten de invloedssfeer van De Jong Intra Vakanties. Wij bemiddelen alleen uit serviceoverwegingen. Plaatselijke agenten zijn verantwoordelijk voor de uitvoering. Controleer altijd of activiteiten onder uw reisverzekering vallen.

Extra excursies en tickets
Bij boeking kunt u extra activiteiten zoals excursies of tickets reserveren. Deze worden soms tegen hogere kosten aangeboden vanwege reserveringskosten. Indien een geboekte activiteit niet doorgaat, proberen wij een alternatief te bieden, maar dit is geen reden om uw reis te annuleren.

Feestdagen/Openingstijden

Ook in het buitenland zijn diverse nationale, regionale en lokale feestdagen. Het is mogelijk dat gedurende uw reis in het betreffende land een feestdag wordt gevierd en dat hierdoor faciliteiten van accommodaties, winkels, musea etc. of andere bezienswaardigheden niet voor publiek toegankelijk zijn. Ook kan er een beperkte dienstregeling gelden voor het openbaar vervoer. Wij vragen hiervoor uw begrip en kunnen hier helaas geen aansprakelijkheid voor nemen.

Gegarandeerd vertrek groepsreizen

Op onze website kunt u te allen tijde zien of een reisdatum gegarandeerd vertrek kent. Uw reisadviseur beschikt ook over de laatste informatie. Alleen in het geval van uitzonderlijke calamiteiten, zoals bijvoorbeeld politieke onrust, natuurrampen of brand of als u echt de enige deelnemers op de betreffende reis bent, behouden wij ons het recht voor om u een alternatieve reis aan te bieden voor de reisdata welke gegarandeerd vertrek hebben.

Geluidsoverlast

Indien u een accommodatie in het centrum van een stad of badplaats boekt dient u met name in het hoogseizoen rekening te houden met mogelijke geluidsoverlast. Tevens kan het voorkomen dat ventilatieapparatuur en/of airconditioners die in het (omringende) gebouw geplaatst zijn lawaai produceren. Wij hebben hierop helaas geen invloed.

Voor cruisevakanties geldt dat het schip in beweging is en bewegingen veroorzaken geluiden. Het kabbelende water tegen het schip, het aanmeren en/of vertrek van het schip, het monotone gebrom van de motor en uw medepassagiers aan boord zijn hier voorbeelden van. Over het algemeen worden deze geluiden niet als storend ervaren. U dient er echter wel rekening mee te houden dat u op een schip verblijft; geluiden zijn onlosmakelijk verbonden aan een cruise.

Gezondheid

De standaard van hygiëne laat in de pas ontwikkelde toeristengebieden, maar ook in de al langer bekend staande gebieden, wel eens te wensen over. Het is dan ook uw eigen verantwoordelijkheid om hier rekening mee te houden en kritisch te zijn met datgene wat u eet en drinkt.

Voor diverse bestemmingen gelden mogelijk adviezen of voorschriften op het gebied van gezondheid. Voor informatie verwijzen wij u naar uw huisarts of de GGD. Indien u regelmatig medicamenten dient te gebruiken, doet u er verstandig aan een kopie van het recept bij u te hebben in de Engelse en Latijnse taal, zodat de medicamenten bij verlies toch in het buitenland gekocht kunnen worden. Reizigers dienen te beschikken over een normale conditie en goede gezondheid. Eventuele uitzonderingen bent u volgens de ANVR-Reizigersvoorwaarden verplicht bij boeking te vermelden.

De klimaatverandering kan ook uw maag en darmen wat in de war brengen. Neemt u daar goede middelen voor mee. Kijk voor meer informatie op www.gezondopreis.nl of www.lcr.nl of bel KLM Travel Clinic 0900-1091096 (ca. € 1,- p.m.).

Hotelwijzigingen

Bij gepubliceerde reizen bestaat altijd de mogelijkheid dat in een laat stadium of zelfs tijdens de reis de noodzaak bestaat hotelwijzigingen door te voeren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Voor achterblijvers beschikken wij over de adressen en telefoonnummers, zodat u altijd bereikbaar blijft.

Huisdieren

Indien u een huisdier wenst mee te nemen dient u dit te allen tijde bij reservering door te geven. Het meenemen van een huisdier wordt, tenzij anders vermeld, altijd van tevoren met de geboekte accommodatie overlegd. U dient er rekening mee te houden dat vele accommodaties huisdieren niet toelaten. Het feit dat huisdieren niet zijn toegestaan in een accommodatie biedt geen garantie dat de betreffende accommodatie huisdiervrij is. Indien kosten in rekening worden gebracht, dient u die ter plaatse af te rekenen.

Indien huisdieren toegelaten worden, kan het zijn dat ze in bepaalde gedeeltes van de accommodatie, bijv. het restaurant of het zwembad, niet mogen komen of dat u een verder gelegen of mindere kamer krijgt toebedeeld. Huisdieren worden niet toegelaten aan boord van de riviercruiseschepen.

Indeling kamers

Zowel voor appartementen, bungalows, pensions, hotels als hutten op cruiseschepen geldt dat de indeling geheel willekeurig geschiedt door de verhuurder. Indien u een voorkeur (preferentie) heeft opgegeven, zal hij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Garanties mag u daar echter nooit aan ontlenen.

Infrastructuur

In veel landen is de infrastructuur (nog) niet vergelijkbaar met Nederland. Zo kan het voorkomen dat bijvoorbeeld de toevoer van elektriciteit en/of water of de telefoonverbindingen enige tijd te wensen overlaten. Soms wordt de productie van warm water geleverd via zonnecollectoren (milieuvriendelijk) en is dus weersafhankelijk. Ook de kwaliteit van het wegennet is vaak minder dan wat u gewend bent. Hiervoor kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden. In openbare toiletten is soms geen toiletpapier aanwezig; een kleine voorraad in uw handbagage kan uitkomst bieden.

Internet / Wifi

In veel accommodaties is het gebruik van (draadloos) internet (wifi) mogelijk. Voor details verwijzen wij u graag naar de beschrijving bij uw accommodatie. Voor het (tijdelijk) niet beschikbaar zijn van internet of kosten die worden berekend, kunnen wij helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden. De Jong Intra Vakanties is tevens niet aansprakelijk voor extra kosten indien de accommodatie na boeking besluit om kosten in rekening te brengen voor internet. In veel accommodaties is de wifi niet geschikt voor zakelijke doeleinden.

Juiste naam

Uw eerste voornaam en uw achternaam (indien u getrouwd bent, dient u uw meisjesnaam te gebruiken) op uw vliegticket, ferry- of cruisevoucher dienen overeen te komen met de gegevens in uw paspoort. Indien blijkt dat beide documenten niet gelijk zijn, kan de luchtvaart-, ferry- en/of cruisemaatschappij u weigeren.

Wij zijn niet voor kosten aansprakelijk voortvloeiend uit het opnieuw af moeten geven van dergelijke vervoerstickets of de gevolgen van zo’n weigering. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk bij ontvangst van uw reisdocumenten uw naam zorgvuldig te controleren om eventuele extra kosten (wijzigingskosten, heruitgifte ticket) te beperken.

Keurmerk Touringcarbedrijf

De Jong Intra Vakanties reist vanuit Nederland met luxe touringcars. De touringcars beschikken allen over het Keurmerk Touringcarbedrijf. Dit kwaliteitslabel wordt elk jaar na strenge controle, in samenwerking met de Rijksdienst voor het Wegverkeer, de Rijksverkeersinspectie en de stichting STO voor de controle van de sociale voorschriften verleend door de SKTB. Al onze reizen worden uitgevoerd met Comfort Class stoelen (tenzij anders vermeld), welke u meer beenruimte en comfort bieden.

Kinderkortingen

De kinderkortingen vindt u terug in de prijsopgave. Voor bungalows en appartementen geldt over het algemeen geen kinderkorting. In hotels geldt kinderkorting alleen als kinderen slapen op de kamer met twee volbetalenden (de prijs bij bezetting van 2 personen is de basis voor de reissom voor volbetalenden en voor de kinderkorting). Indien kinderen gratis overnachten, dienen de eventuele kosten voor maaltijden, kinderbed etc. ter plaatse te worden betaald. Indien kinderkorting van toepassing is vervalt de eventuele korting voor de derde of vierde persoon uit de prijstabel. Kinderen van 0 t/m 1 jaar hebben geen recht op een eigen zitplaats in het vliegtuig en geen recht op bagagevrijdom.

Kluisjes

Bij de receptie kunt u bijna altijd een kluisje huren voor uw kostbaarheden en belangrijke papieren. Vaak heeft u de beschikking over een eigen kluisje in uw kamer/appartement. Soms wordt er een vergoeding gevraagd voor het gebruik van het kluisje. De meeste hutten zijn voorzien van een kluisje voor uw kostbaarheden en belangrijke papieren. Wij raden u ten zeerste aan om altijd gebruik te maken van de beschikbare kluisjes.

Kofferservice accommodaties

Bij accommodaties is het niet meer vanzelfsprekend dat het personeel uw bagage naar uw kamer/hut brengt en/of haalt. Bij het wisselen van vervoersmiddelen dient u zelf voor uw bagage te zorgen.

Kosten inbegrepen/niet inbegrepen

Niet alle kosten zijn inbegrepen. Indien wij prijzen van toeristenbelasting, eindschoonmaak, kinderbedjes, parkeren, airco, ligstoelen/-bedden, parasols, kluisje, tv, shuttleservice, strand, (water)sporten, facultatieve excursies etc. vermelden, zijn deze onder voorbehoud van wijzigingen. Soms zijn faciliteiten als zwembad, sauna’s e.d. gratis, soms niet. Als er in de beschrijving niets vermeld staat, dan was het bij publicatie niet bekend of er wel of niet voor betaald moet worden.

Kwaliteitsnorm busvervoer Nederland

Busvervoer Nederland ontwikkelde een nieuwe kwaliteitsnorm. De Jong Intra Vakanties rijdt vanuit Nederland uitsluitend met bedrijven die aan deze norm voldoen. De kwaliteitsnorm bestaat uit een ISO 9001-certificering, aangevuld met bovenwettelijke eisen, vastgelegd in een veiligheidsdocument.

Last-minute

Indien u last-minute een reis bij ons boekt, zullen wij ervoor zorg dragen dat u uw reisbescheiden op tijd ontvangt. Hiervoor maken wij gebruik van diverse mogelijkheden, zoals e-tickets en vouchers die wij elektronisch naar u zullen versturen.

Ligplaatsen Cruiseschepen
De kapitein doet zijn uiterste best om het schip zo centraal mogelijk aan te meren. Helaas is het niet altijd mogelijk om het schip direct aan de kade aan te meren, bijvoorbeeld als er een ander schip tussen ligt. U bereikt de kade dan via het tussenliggende schip of ponton. Bij uitzondering kan het schip wat verder van het centrum liggen. De definitieve aanlegplaats is afhankelijk van de toewijzing van de havenmeester.

Logés
Bewoning van een geboekte accommodatie is alleen toegestaan aan de reiziger(s) vermeld op het accommodatievoucher. Indien u logés heeft, dient u dit voor vertrek te melden bij ons of ter plaatse bij de reisleiding of receptie. Voor een logé worden extra kosten in rekening gebracht.

Lokale bussen
Voor vliegbus- en rondreizen, lokale excursies en transfers maken wij gebruik van lokale bussen of touringcars die zoveel mogelijk voldoen aan de ANVR-standaard. Bij een klein aantal deelnemers kan een kleinere touringcar of minivan (maximaal 8 personen) worden ingezet.

Lokale vertegenwoordiging/reisleiding
Op bestemmingen buiten Europa werken wij samen met lokale vertegenwoordigers waar u in ieder geval in het Engels, en soms in het Nederlands, terecht kunt. Binnen Europa hebben we eigen reisleiding en kantoren op enkele locaties in Spanje en Portugal. Bij uw reisbescheiden ontvangt u de benodigde informatie. Ons hoofdkantoor in Ridderkerk is in noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar.

Mindervaliden
Het is uw verantwoordelijkheid om te controleren of een accommodatie, transfer of reis geschikt is voor uw deelname. U dient selfsupporting te zijn. Indien dit niet het geval is, kan deelname mogelijk geweigerd worden bij vertrek of tijdens de reis, met eventuele meer- en annuleringskosten tot gevolg. Rollators, rolstoelen of elektrische varianten kunnen op het vertrekpunt achtergelaten moeten worden.

Groepjes Mindervaliden
Wij hanteren een verantwoord beleid voor deelname van groepjes mindervaliden. Dit beleid kunt u vinden op onze website.

Minimum aantal deelnemers
Voor busvakanties geldt een minimum en maximum aantal deelnemers, zoals vermeld bij de reisbeschrijving. Bij onvoldoende deelnemers behouden wij ons het recht om de reis te annuleren. U ontvangt hierover uiterlijk 14 dagen voor vertrek bericht. Annuleringskosten voor verzekeringen worden alleen gerestitueerd als de verzekering via ons is afgesloten. Voor riviercruises kunnen afwijkende minimumaantallen gelden.

Ongedierte
In andere klimaten kan ongedierte voorkomen. Meestal is dit ongevaarlijk en staat het los van hygiëne. Bij overlast kunt u insectenbestrijders aanschaffen en contact opnemen met de accommodatieverschaffer. Wij accepteren geen verantwoordelijkheid voor overlast door ongedierte.

Onvolkomenheden
Bij een tekortkoming in de reis of bestemming meldt u dit direct bij de dienstverlener, reisleiding, chauffeur of lokale vertegenwoordiging. Indien het niet naar tevredenheid wordt opgelost, vraagt u een schriftelijke verklaring en neemt u contact op met ons hoofdkantoor. U kunt klachten uiterlijk binnen twee maanden na terugkeer schriftelijk indienen.

Opstapplaatsen
Wij proberen rekening te houden met de lengte van routes en het aantal opstapplaatsen. Het kan echter voorkomen dat uw geselecteerde opstapplaats niet aangedaan kan worden. Wij nemen tijdig contact met u op voor alternatieven.

Overmacht
Bij lokale of regionale werkonderbrekingen, stakingen of andere overmachtssituaties accepteren wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele negatieve gevolgen voor uw vakantie.

Parkeren
Diverse accommodaties bieden parkeergelegenheid, zoals aangegeven in de beschrijving. De kosten en beschikbaarheid worden bepaald door de accommodatieverschaffer. Parkeren geschiedt altijd op eigen risico.

Preferenties en essenties
Bij speciale wensen (preferenties) kunt u deze bij boeking doorgeven. Aan preferenties kunnen geen rechten worden ontleend. Essenties, wensen van essentieel belang, worden gecontroleerd en vormen een aanvullende bepaling op de reisovereenkomst. Hiervoor brengen wij € 27 in rekening; bij afwijzing blijft € 14 verschuldigd.

Prijswijziging
Wij behouden ons het recht voor om prijzen aan te passen, zoals vermeld in artikel 5 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden. Gepubliceerde prijzen zijn richtprijzen en onder voorbehoud van wijzigingen.

Reisbescheiden
Ongeveer 10 dagen voor vertrek ontvangt u uw reisbescheiden, per post of e-mail, met extra informatie en nuttige tips.

Reisdocumenten
U bent zelf verantwoordelijk voor de benodigde reisdocumenten. Controleer goed of er andere regels gelden voor niet-Nederlandse nationaliteiten binnen uw gezelschap.

Reisduur/Verzekeringen
De reisduur wordt vermeld in hele dagen, inclusief eventuele late vertrektijden of vroege terugkeer. Dit is van belang voor uw reisverzekering. Wij adviseren een goede reisbagage-, ongevallen- en annuleringsverzekering af te sluiten.

Reisgezelschap groepsreizen
Groepsreizen kunnen bestaan uit meerdere kortere rondreizen. Hierdoor kan de samenstelling van uw reisgezelschap tijdens de reis wijzigen.

Reisprogramma
Ons reisaanbod wijzigt met regelmaat. Het kan dus zijn dat er inmiddels iets is veranderd. Dit valt dan buiten onze verantwoordelijkheid (net zoals tussentijdse acties). Dit geldt ook voor het sluiten van crèches, zwembaden, sauna’s, solaria en/of andere openbare gelegenheden of tussentijdse verbouwingen in de door u geboekte accommodatie/cruise. Het kan voorkomen dat in uw accommodatie of op het schip onvoldoende deelname is om bijvoorbeeld een geplande activiteit (bijv. dansavond, wandeling, buffet of excursie) doorgang te laten vinden. Ook kan het voorkomen dat in voor- en naseizoen bepaalde voorzieningen, zoals bijv. het openluchtzwembad, gesloten zijn. Hiervoor aanvaarden wij geen aansprakelijkheid.

Reserveren
Let erop dat u bij het boeken alle gegevens en kenmerken van de deelnemers meedeelt, die van belang kunnen zijn voor de reisuitvoering (ANVR-Reizigersvoorwaarden art. 3.1). U dient zelf de bevestiging/factuur en de reisdocumenten op juistheid te controleren. Indien u een reis op ‘aanvraag boekt’, dan wordt deze beschouwd als een definitieve boeking en is de boekingsovereenkomst bindend; deze kan niet meer kosteloos worden geannuleerd. Degene die de boeking maakt dient meerderjarig te zijn. Alleen de touroperator kan de boeking na aanvaarding herroepen. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa en Middellandse Zeelanden) resp. binnen 48 uur (reizen naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding van boeking te geschieden onder opgaaf van redenen. Herroeping wegens correctie van fouten in de reissomberekening is toegestaan, zie artikel 4 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden; herroeping wegens verhoging van de reissom dient te voldoen aan de vereisten van artikel 5 van de ANVR-Reizigersvoorwaarden.
Een telefonische reservering waarvan u direct na boeking een bevestiging per e-mail of per post heeft ontvangen, geldt als een definitieve boeking.

Reserveringskosten
Wij berekenen € 25 reserveringskosten per boeking. Bij reservering van uitsluitend vluchten rekenen wij € 10 reserveringskosten per persoon. Voor alle boekingen van onze verre reizen berekenen wij € 30 reserveringskosten per boeking. De reserveringskosten gelden bij een boeking van maximaal 8 personen. Bent u met meer dan 8 personen, dan dient u de kosten te verdubbelen/vermenigvuldigen. Indien u de reis annuleert, komen reserveringskosten niet voor restitutie in aanmerking.

Roken
ANVR-reisorganisatoren houden zich aan het wettelijke verbod op roken in de bus. Voor de rokers is er uiteraard gelegenheid tijdens de stops in de buitenlucht te roken. Tijdens vliegreizen is altijd een rookverbod van kracht. In vrijwel alle accommodaties is roken ook niet toegestaan. Op cruiseschepen mag uitsluitend gerookt worden in de daarvoor bestemde en toegewezen ruimtes binnen en/of buiten.

Rolstoel en rollator
Het is de verplichting van de boeker zich ervan te overtuigen of een accommodatie, de transfer of een reis geschikt is voor deelname met een rolstoel of rollator. Het is voor ons niet in te schatten of deelname haalbaar is, wij adviseren u hier uiteraard graag over op basis van de ervaringen van andere gasten en onze reisleiding/chauffeurs. De gebruiker en/of medereiziger dient selfsupporting te zijn. Een elektrische rolstoel/rollator of scootmobiel is in het geheel niet toegestaan.
U bent verplicht bij boeking aan ons door te geven dat u een rolstoel of rollator wenst mee te nemen, waarna u een formulier ontvangt waarop u alle gegevens van de rolstoel of rollator dient in te vullen. De kosten hiervoor bedragen € 27. Indien deelname niet haalbaar blijkt en deelnemer het formulier niet heeft ingevuld, bestaat de mogelijkheid dat de reiziger bij vertrek of gedurende de reis alsnog van deelname af moet zien. Dat brengt dan eventuele meerkosten met zich mee alsmede annuleringskosten. Het meenemen van een rolstoel of rollator danwel een elektrische variant hiervan heeft als gevolg dat deze op het vertrekpunt achtergelaten zal moeten worden.

Tijdens een (vlieg-)busreis:
Het meenemen van een rolstoel of rollator is vanwege veiligheidsvoorschriften en de beperkte ruimte in de touringcar gelimiteerd. De rolstoel of rollator mag in verband met de Arbo-wetgeving ten aanzien van onze chauffeurs niet meer wegen dan 20 kg, daar zij het hulpmiddel in en uit de touringcar zullen laden, en dient inklapbaar te zijn.

Tijdens een (rivier-)cruise
Het meenemen van een rolstoel of rollator aan boord van een schip is vanwege veiligheidsvoorschriften en de beperkte ruimte gelimiteerd. Uw rolstoel en/of rollator wordt aan boord ‘gestald’. Wanneer u uw rolstoel of rollator wenst te gebruiken om de wal op te gaan, wordt deze door de bemanning voor u opgehaald en klaargezet. Bij eventueel verlies en/of diefstal aanvaarden wij geen enkele aansprakelijkheid. De rolstoel of rollator mag in verband met de Arbo-wetgeving ten aanzien van de medewerkers van de rederij niet meer wegen dan 20 kg, daar zij het hulpmiddel aan en van boord moeten laden, en dient inklapbaar te zijn. Een elektrische rolstoel/rollator of scootmobiel is in het geheel niet toegestaan. Dit alles in verband met de veiligheid aan boord.

Scheepswijzigingen riviercruises
Bij gepubliceerde reizen bestaat altijd de mogelijkheid dat voorafgaande aan of tijdens de reis de noodzaak bestaat een scheepswijziging door te voeren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Voor thuisblijvers beschikken wij over de juiste gegevens en telefoonnummers opdat u altijd bereikbaar blijft.

Schoonmaak
Hotelkamers en hutten worden meestal dagelijks schoongemaakt. Appartementen en bungalows worden over het algemeen één keer per week schoongemaakt, tenzij anders vermeld in de beschrijving. Indien de kamer volgens lokale normen niet goed is schoongemaakt, bent u verplicht dit direct bij de receptie/eigenaar te melden om hen de kans te geven dit te verhelpen. Het kan voorkomen dat er op nationale feestdagen en op zondag niet wordt schoongemaakt. Wisseling van bedlinnen vindt, zowel in hotelkamers als in appartementen, hutten en bungalows, eens per week plaats. Bij een verblijf van één week vindt er dus tijdens uw verblijf geen wisseling van bedlinnen plaats. Bij vertrek wordt verwacht dat het appartement netjes wordt achtergelaten en dat de afwas is gedaan. Indien door welke omstandigheden ook geen eindcontrole heeft plaatsgevonden, is terugbetaling van borg achteraf niet mogelijk. De Jong Intra Vakanties aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de terugbetaling van deposito of borgsommen, al dan niet onder aftrek van inhoudingen.
Stacaravans en bungalowtenten worden schoon opgeleverd en dienen ook zo te worden achtergelaten. Er vindt tussentijds geen schoonmaak plaats. Op een aantal locaties wordt er een verplichte eindschoonmaak berekend, de caravan of tent wordt dan na uw vertrek voor u schoongemaakt.

Sterrenaanduiding
Het gebruik van sterrenaanduidingen geeft de lezer en onszelf enig houvast over de combinatie van kwaliteit en faciliteiten voor een bepaalde accommodatie. De sterrentoewijzing wordt in de regel gedaan door de lokale toeristen-/hotelorganisatie aan de hand van lokale normen en standaards van het land of de regio. Hiervoor bestaat echter geen internationale regel. Hierdoor kan een hotel met 3 sterren in het ene land sterk verschillen met een 3-sterren hotel in een ander land. Zelfs verschillen binnen een land zijn mogelijk en daardoor zijn vergelijkingen moeilijk te maken. Wij kijken altijd kritisch naar de sterren van een accommodatie en wijzigen die, indien noodzakelijk, als we menen dat aan een aantal criteria niet wordt voldaan. Indien een officiële sterrentoewijzing ontbreekt zullen onze inkopers de betreffende accommodatie zelf van een waardering voorzien. Het kan voorkomen dat in de loop van een jaar de kwaliteit en faciliteiten wijzigen, waardoor de betreffende classificatie aangepast zou moeten worden. Voor tussentijdse wijzigingen kunnen wij echter niet verantwoordelijk worden gehouden.

Stoelreservering
In de meeste gevallen kunt u online bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij een stoelreservering maken. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Meer informatie vindt u op de website van de vliegmaatschappij die uw vlucht uitvoert. Het is helaas niet mogelijk om via de Jong Intra Vakanties een stoelreservering te maken voor een busreis. Tijdens een busreis geldt in onze touringcars een roulatieschema, waardoor u op verschillende plaatsen in de touringcar plaatsneemt. Klanten met een medische essentie voor een specifieke plaats rouleren niet mee. (zie ook preferenties en essenties)

Studio’s / Appartementen / Bungalows / Mobilhomes / Tenten / Campers / Motorhomes
De beschrijvingen van in- en exterieur kunnen in werkelijkheid afwijken van wat er in de brochure of op de website staat. Vaak zijn deze accommodaties privé-eigendom van particulieren die hun accommodatie naar eigen smaak hebben ingericht. Vaak bevinden zich in de woonkamer bedbanken. U dient er rekening mee te houden dat deze minder comfortabel kunnen zijn dan een gewoon bed. Het zitgedeelte bestaat vaak uit banken rondom een tafel. De kitchenette bevindt zich vaak in de woonkamer en is naar plaatselijke maatstaven ingericht met een koelkast, 2 kookplaten en een beperkte keukenuitrusting. Houdt u er rekening mee dat er vaak geen koffiefilter, kaasschaaf of toiletpapier aanwezig is.

Voordeelkamer/-hut
De accommodatieverschaffer/cruisemaatschappij stelt een zeer beperkt aantal kamers/hutten ter beschikking voor een interessant lagere prijs. In de meeste gevallen is dit dezelfde kamer/hut als het normaal geprijsde aanbod. Daar waar het een andere kamer/hut betreft, zullen we dit in de beschrijving vermelden. In een enkel geval wordt u ter plaatse een bijvoorbeeld iets kleinere kamer of een kamer met minder uitzicht toebedeeld. Voor een hut geldt dat u geen voorkeur aan kunt geven ten aanzien van de ligging op het schip.Waarborgsom
In veel accommodaties bent u verplicht bij aankomst een waarborgsom te betalen (soms alleen per creditcard mogelijk). Deze wordt aan u terugbetaald bij vertrek, nadat de eindcontrole heeft plaatsgevonden (ziet u er derhalve op toe, dat deze controle plaatsvindt voor vertrek). Indien u een schadevergoeding dient te betalen, vraagt u dan om een kwitantie, zodat u dit bedrag eventueel op uw verzekering kunt verhalen. In een enkel geval wordt de waarborgsom na vertrek door de accommodatiehouder teruggestort op uw bank- of girorekening.
U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele niet terugbetaling van de borg. Bij een dispuut kunnen wij niet bemiddelen en aanvaarden hiervoor geen aansprakelijkheid. Dit is een zaak tussen u en de accommodatieverschaffer.Websites
Wij refereren in onze brochures en op onze website regelmatig naar andere websites waar meer informatie op te vragen is. Voor de inhoud hiervan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid en aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
www.wijsopreis.nl

De informatie die u op www.wijsopreis.nl vindt, is bedoeld om de Nederlandse reiziger te informeren over veiligheidsrisico’s in het buitenland. Daarnaast vindt u hier informatie over wat het ministerie van Buitenlandse Zaken wel en niet voor u kan betekenen wanneer u in het buitenland in de problemen komt. Buitenlandse Zaken wil u wijzen op het belang van een goede voorbereiding.Wijzigingen en in deplaatsstelling
De voorwaarden voor wijzigingen en in-de-plaatsstelling door de reiziger vindt u in de ANVR-Reizigersvoorwaarden (artikel 8). Wijzigingen zijn in principe mogelijk tot 7 dagen voor vertrek ad € 27 per boeking (bij eigen-vervoer-reizen € 15, indien korter dan 5 dagen of bij verblijf in Nederland). Daarnaast worden de eventuele kosten van betrokken dienstverleners in rekening gebracht. Voor lijndienstvluchten, cruises, camper- en autohuur en sommige andere reisonderdelen kunnen afwijkende voorwaarden gelden, waardoor wijziging niet meer mogelijk is, er dient dan een nieuwe boeking gemaakt te worden. Zo gelden voor lijndiensten afwijkende voorwaarden; na het printen van het vliegticket worden altijd 100% annulerings- of wijzigingskosten in rekening gebracht. Tevens kan bij veel luchtvaartmaatschappijen geen in-de-plaatsstelling worden doorgevoerd. Dit staat gelijk aan een annulering en zal als zodanig behandeld worden.Zwembaden
Vele hotels en appartementen beschikken over een zwembad. Uit hygiënische gronden en in overeenstemming met de lokale normen en regels moeten deze regelmatig worden schoongemaakt, het water moet worden ververst en er moet onderhoud aan de installatie plaatsvinden. Uiteraard wordt geprobeerd het niet beschikbaar zijn van deze faciliteiten te beperken. Als er groot onderhoud nodig is, worden we hiervan op de hoogte gesteld en wordt als alternatief veelal het aanbod gedaan gebruikte maken van de faciliteiten van een naburig gelegen hotel/appartement. Voor de nadelige gevolgen hiervan kunnen we geen verantwoordelijkheid aanvaarden, indien de overlast zich slechts beperkt.
Ook kunnen we geen invloed hebben op de watertemperatuur. Door het vele gebruik van zwembaden kan het voorkomen dat ondanks alle voorzorgen en maatregelen van hygiëne dat in het water bacteriën aanwezig zijn die diarree kunnen veroorzaken. Het verdient aanbeveling om hiervoor bij de apotheek om tabletten te vragen. Wij aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Het kan voorkomen dat u alleen met een badmuts en/of bepaalde badkleding gebruik mag maken van het zwembad. Ook kan het voorkomen dat in voor- en naseizoen –zonder dat wij daarover in kennis zijn gesteld- openluchtzwembaden gesloten zijn. Hiervoor aanvaarden wij geen aansprakelijkheid.

Uw touroperator:
De Jong Intra Vakanties GmbH
Lindenstrasse 25
8302 Kloten
ZwitserlandUw service center:
De Jong Intra Vakanties BV
Havenkade 1
2984 AA Ridderkerk
Tel: 0180 - 45 77 77
e-mail: informatie@dejongintra.nl
internet: www.dejongintra.nl© 2023 De Jong Intra Vakanties GmbH

Niets uit de publicaties mag worden overgenomen, verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt d.m.v. druk, fotokopie, microfilm, of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Jong Intra Vakanties.