Hotel Sunscape Curaçao Resort Spa & Casino by AMR Collection
- Curaçao
- Curaçao
- Willemstad
Over Hotel Sunscape Curaçao Resort Spa & Casino by AMR Collection
Faciliteiten
-
Algemeen
- TV kamer
- bagageservice
- conferentiezaal
- 24-uurs receptie
- dagelijkse krant
- lift
- terras
- wasservice
- tuin
- room service
- kapper
-
Kinderen
- kinder animatie
- speeltuin
- oppas service
-
Activiteiten
- beachvolleybal
- casino
- duiken
- fitness
- biljart
- tennis
- zeilen
- volleybal
- waterfiets
- nachtclub
- bocce
- aerobics
-
Restaurant & bar
- bar
- café
- ontbijtbuffet
- buffet
- restaurant
-
Spa & wellness
- spa
- medische spabehandelingen
- beauty behandelingen
- sauna
- wellness
-
Zwembad
- ligstoelen
- parasol
-
Kamer
- hotelkluis
- airconditioning
-
Facilities
- seminar/conferentiereizigers
- aantal verdiepingen
- gymnastiek
- winkel mogelijkheden
- laatste renovatie
Locatie
-
Eten (buffet) was erg slecht, was koud, rauw en weinig keus en iedere dag hetzelfde.
-
Al 10 jaar dit hotel geboekt en de eerste 8 jaren voortreffelijk! 2023 was het al wat minder wat het avondeten betrof, maar dit jaar spant de kroon! Ontbijt en lunch is niets op aan te merken, gewoon goed en voldoende keuze. Avondeten is een ramp! Weinig keuze voor Europeese reizigers. Dàt wat er is, is gewoon altijd koud, behalve de borden en drinkglazen die gloeiend heet zijn. Het staat al veel te vroeg klaar onder een warmhoudlamp of rechaud die niet werken. Van de 3 kook/bakplaten werkt alleen maar eentje `s ochtends waar ze vers alle soorten eieren bakken. Regelmatig zijn er geen borden waardoor er onnodige wachtrijen ontstaan. Het eten is voornamelijk voor Zuid-Amerikanen samengesteld. Zo is er bijvoorbeeld ruime keuze uit verschillende rijstgerechten en ondefinieerbaar vlees met botten die we hier onze hond niet durven te voeren. Van frites of aardappels is zelden iets aanwezig, behalve aardappelpuree die van water en poeder gemaakt is en zo van je bord loopt. Groenten zijn alleen louw warm en niet gaar! Iedere dag zijn er 2 van de 5 restaurant gewoon dicht! De ene keer het Italiaanse restaurant en de andere keer het beachgrill restaurant. Doordat het eten in het Worldrestaurant zo slecht is, wijken de gasten uit naar de restaurants op het complex zelf en daar krijg je dan weer wachtlijsten van uren. Dit hebben wij bij de directie gemeld maar hier wordt niets mee gedaan! Sunscape heeft nu een nieuw Colombiaans management dat aandacht besteed aan onderhoud maar niet meer aan de Nederlandse of Europeese gast. Ook dit is te merken aan de vele Zuid-Amerikaanse gasten die een streepje voor krijgen. Ik vind dit zeer teleurstellend en jammer voor het daar werkende personeel die werkelijk alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Altijd vriendelijk en behulpzaam en vele uren draaiend. Toch heb ik het vermoeden dat ze de opdracht hebben gekregen om zo vertragend mogelijk te werken zodat er minder geconsumeerd word door de gasten. Je betaalt 100% voor all inclusive maar je krijgt maar de helft! Regelmatig zijn we elders gaan eten. Wij zijn er al meerdere keren geweest en er is altijd wel iets dat niet goed functioneerd, daarom zit je ook op een eiland in de Caraibik en niet thuis zoals je gewend bent en dat weet je ook van te voren. Ik schrijf nooit een negatieve review maar deze keer kan ik niet anders. Ook hebben wij de Nederlandse reisleiding hierop aangesproken. De reisconsulente ter plaatse heeft onze klacht zeer serieus genomen en ons ook verteld dat er alleen maar dat soort klachten bij haar gemeld werden en het dit jaar heel erg was.